SEA uitbesteden?

Ben je op zoek naar een SEA specialist? dan ben je bij ons aan het juiste adres.


SEA uitbesteden is eigenlijk hetzelfde alsof je een brood bij de warme bakker gaat kopen. Jij vertelt de bakker wat je lekker vindt en hij helpt je het juiste brood te kiezen.


Jij zelf gaat de bakker niet vertellen hoe hij het brood moet mixen en bakken voor het beste resultaat, je vertrouwt op de expertise van de bakker.


Dat is ook precies waarom je SEA uitbesteedt: je zoekt een goed SEA-bureau met een stel specialisten die precies het juiste recept heeft om jouw campagnes succesvol te maken. Jij hoeft je daar dan geen zorgen om te maken, maar weet dat je een continue, betrouwbare stroom van klanten via de zoekmachines op je website mag verwelkomen.


SEA uitbesteden? Vraag vrijblijvend een offerte aan.

Neem contact met ons op en je hoort van ons!

Formulier sea

Aanmelden voor onze nieuwsbrief

Blijf relevant

Scoor hoger

Word beter vindbaar

Behaal meer resultaten

Is SEA wel geschikt voor mijn bedrijf?

Hier kunnen we kort over zijn: ja! Oké, laten we er toch even iets meer over vertellen. Wil jij hoger in de zoekresultaten scoren van Google en beter gevonden worden met jouw bedrijf? Mis jij momenteel klandizie via internet? Dan ben jij helemaal geschikt voor SEA. Zonder dollen... het is een goede, belangrijke stap om te zetten. Bovendien blijft zoekmachine optimalisatie altijd belangrijk. Doordat het algoritme continu verandert, is het van belang dat er continu wordt gekeken naar de juiste zoekwoorden, goede advertenties en - natuurlijk - de resultaten. Wij houden dit scherp voor je in de gaten en koppelen alles naar jou terug. Altijd!

Hoe werkt SEA?

Wat is SEA eigenlijk? Hierbij betaal je voor advertenties in de zoekresultaten van een zoekmachine, bijvoorbeeld Google. In het geval van Google ga je gebruikmaken van Google Ads. Je maakt een advertentie aan die bestaat uit een aantal regels. Google Ads geeft vervolgens aan hoelang de regels mogen worden.


Vervolgens komen de advertenties bovenaan de zoekresultaten in Google. Door middel van het woord 'Advertentie' herken je het eigenlijk al wel.

Hoe werkt Google Ads?

Maar hoe werkt het dan precies? Het is eigenlijk een spel dat nooit stopt. Adverteerders concurreren met elkaar om advertenties te tonen aan potentiële klanten.


En, wat hiervoor de perfecte combinatie is? Hoe vaak een advertentie wordt getoond, op welke positie van de pagina het staat én hoe hoog de advertentiekosten zijn hangt af van twee factoren: de ingestelde maximale bieding en de kwaliteitsscore.


Het kan dus ook zijn dat Google jouw advertentie als 'slecht' indexeert. Daardoor kan je meer betalen. Andersom geldt hetzelfde: ziet Google jouw advertentie als waardevol, dan wordt je beloond met een hoge kwaliteitsscore en en een lage klikprijs.


Een spel dat nooit stopt en waarvoor focus vereist is! Kunnen wij jou verder helpen?

Wanneer SEA in plaats van SEO?

SEO is in principe 'gratis' en bij SEA betaal je per bod (klik). Maar waar kies je dan voor? Wij adviseren vaak de combinatie van beide. Met SEA heb je namelijk op korte termijn resultaat en met SEO bouw je dit in een aantal maanden op.


In de periode die je moet wachten, is het slim om gebruik te maken van SEA. Doen concurrenten aan SEA, oftewel zoekmachine advertenties? Dan is het verstandig om hier ook aan mee te doen. 


Daarnaast is SEA handig voor tijdelijke campagnes en aanbiedingen. Dan hoef je niet te wachten op resultaten, zoals dat bij SEO wel is.

Hoe sta jij ervoor met je SEA?

Allereerst is het voor ons goed om te weten wat jouw huidige situatie is. Een starter of al even onderweg? En hoe scoren jouw advertenties momenteel? Er is meer nodig dan een mooie landingspagina die is volgepropt met jouw belangrijkste zoekwoorden... Het heeft tijd, aandacht en focus nodig.


SEA op maat voor jouw organisatie

SEA marketing brengt verschillende uitdagingen met zich mee. Wij bieden daarom altijd op maat gemaakte oplossingen aan voor een campagne. Zoekwoorden die voor u interessant zijn, kunnen voor andere bedrijven geen enkele waarde hebben en andersom. Ook helpen we u graag bij het verbeteren van uw conversieratio. Zeker bij betaalde bezoekers, wilt u deze ratio maximaliseren. Op deze manier verdient u de investering in een SEA campagne immers het snelste terug. Wordt een bezoeker op de juiste plekken aangezet tot het uitvoeren van een actie? Op welke pagina verlaten de meeste bezoekers uw website? Enzovoorts. Door dergelijke informatie in kaart te brengen, kunt u campagnes en daarmee uw resultaten verbeteren.

Adres: straat, plaats, postcode, provincie/staat
mijnmail@mailservice.com